Ingineria Programarii 2020

Disciplina inclusa in programul Learn and Earn

Anunturi:

09.10.2020: Deoarece nu am mai putut organiza Concursul Learn&Earn, urmatoarele premii au fost acordate urmatoarelor trei punctaje din cele mai mari: Laura-Maria Cornei, Alexandru Damian, Ada-Astrid Mocanu.
19.07.2020: Competitia Learn&Earn: Premiul pentru cel mai mare punctaj: Alexandru Oloieri.


Cursuri:
Introducere: Despre notare, Continutul cursului, Bibliografie
Curs 1: Motivatie, Definitie, Erori celebre, Modele de dezvoltare (Cascada, Spirala, RUP)
Curs 2: Modele de dezvoltare (XP, Agile, Lean, Scrum, AMDD, TDD), Ingineria Cerintelor, Actor, Use Case.
Curs 3: Modelare, Limbaje de Modelare, UML, Diagrame Use Case, Diagrame de Clase. Trello. Metodologia SCRUM
Curs 4: Diagrame UML (Secventa, Colaborare, Stari, Activitate, Deployment, Pachete). C4 Model. Reverse Engineering.
Curs 5: Principii SOLID. DRY, YAGNI, KISS. GRASP. on-line
Curs 6: Design Patterns: Definitions, Elements, Classification. JUnit Testing (Netbeans, Eclipse) on-line
CENTRIC: Spring Boot - Building API by Florin Olariu. kata code on-line
Cursurile 7-12

Laboratoare:
Regulamentul de desfasurare al laboratoarelor
Note laborator
Laborator 1: Mostenire, Polimorfism
Laborator 2: Fisa Cerintelor, UML - Diagrame Use Case
Laborator 3: Fisa Cerintelor, UML - Diagrame Use Case, Diagrame de Clase
Laborator 4: C4 Model. Forward & Reverse Engineering. (DJ Decompiler, JAD)
Laborator 5: Identificarea arhitecturii proiectului. Impartirea pe module
Laborator 6: Lucrul la Proiect

Util Links:
Draw UML Diagrams - Online
modelio - the open source modeling environment
Decompilator JAVA
Documentatie Ovidiu Gheorghies
POO - Principii (Pagina domnului profesor Dorel Lucanu)
Tema 6 - Polimorfism (Pagina domnului profesor Dorel Lucanu)
POO - Principii (Pagina domnului profesor Dorel Lucanu) aveti Diagrame de clase (relatia de generalizare, de asociere si de compozitie)
Diagrame de Clasa
ArgoUML 0.34 (Varianta zip se dezinstaleaza, necesita Java instalat)
Web Project Manager
Preview of Patterns in Java Volume 3